Kto robi Głośniej

Maria Zakrzewska,  branżą komunikacji i reklamy związana od 7 lat. W latach 2014-2017 pracowała jako PR & Account Manager/PR & Account Director w Fabryce Komunikacji Społecznej, gdzie odpowiadała za prowadzenie kompleksowych kampanii reklamowych i PR m.in. dla Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Rozwoju, Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, Agencji Rynku Rolnego, Głównego Inspektoratu Sanitarnego; współtworzyła strategie kampanii, oferty i prezentacje przetargowe oraz nadzorowała pracę zespołu koordynacji projektów. W latach 2011-2013 doświadczenie zdobywała w agencji PR Fleishman Hillard, gdzie prowadziła kampanie PR oraz tworzyła strategie komunikacji dla polskich i zagranicznych klientów w tym m.in.: Hewlett Packard, Philips Polska, 1&1 Internet, AVG, Konfederacja Lewiatan.

Maria Zakrzewska

Z branżą komunikacji związana od roku 2010. W latach 2014-2017 jako szefowa działu PR w Fabryce Komunikacji Społecznej odpowiadała  za prowadzenie kompleksowych działań komunikacyjnych m. in. dla Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Rozwoju, Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, Agencji Rynku Rolnego czy Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Wspina się w górach i po ściankach wspinaczkowych.

Andrzej Jędrzejczak

Założyciel Fundacji Głośniej. Ekspert ds. komunikacji z bogatym doświadczeniem w biznesie i sektorze pozarządowym. Autor kampanii PR nagradzanych przez polskie i międzynarodowe gremia branżowe. Aktywny członek organizacji pacyfistyczno-podróżniczej Servas. Z wykształcenia socjolog, specjalista ds. organizacji pozarządowych, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego.

Zdjęcie Zuzanny Szybisty

Zuzanna Szybisty

Współwłaścicielka agencji PR Profeina, współzałożycielka serwisu Briefly. Specjalizuje się w tworzeniu strategii PR i prowadzeniu działań komunikacyjnych dla startup-ów. Wcześniej przez kilka lat była redaktorką portalu Gazeta.pl. Współpracuje ze Stowarzyszeniem Młodych Dziennikarzy Polis oraz Fundacją Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, prowadząc warsztaty edukacyjne dla młodzieży.